עיצוב אתר איקומרס

זמן קריאה: 2 דקות

עיצוב אתר איקומרס

שירותי עיצוב אתר איקומרס, כמו אלה המוצעים לכם על ידי אס.טי.ג'י, לוקחים בחשבון מספר פרמטרים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה – אתר אטרקטיבי שימשוך אליו גולשים רבים וגם יעודד את הקנייה. במה מדובר? הנה סקירה קצרה על הפרמטרים שיהפכו כל אתר כזה למוצלח הרבה יותר:

1. שפה עיצובית נכונה

בניית אתרים היא משימה לא פשוטה. היא מצריכה התייחסות ללא מעט נקודות וגם דורשת ידע והבנה טכנולוגית ברמה גבוהה. כאשר בונים אתר איקומרס, חשוב לבחור בשפה עיצובית נכונה. על השפה העיצובית להיות אחידה בכל האתר וגם להביא את המוצר או את השירות לחזית. עליה להתאים לתחום עצמו, לדבר באותה שפה ולהמחיש את המוצרים או את השירותים באופן המוצלח ביותר. תמונות באיכות גבוהה מאד, פונטים מתאים וגם צבעים נכונים "יעשו את העבודה" מצוין.

2. חוויית קנייה מאין כמותה

עיצוב חנות כזו מצריך גם התייחסות לעניין חוויית הקניות. הרעיון באתר איקומרס הוא לאפשר לקונים לקנות את מה שהם מחפשים מבלי לצאת מהבית, תחת קורת גג אחת, באתר אחד. במסגרת עיצוב החנות הזו חשוב ליצור חוויה מסוג אחר ללקוח. חוויה שכוללת הן את שלב הרכישה בפועל באתר והן את כל מה שמקדים לה ובא לאחר מכן: מיילים פרסומיים, אישור על הרכישה עצמה ועוד.

3. תוספת וידאו

שילוב של ווידאו באתר יכול לשפר משמעותית את המכירות. הווידאו מוסיף פן וויזואלי נוסף לאתר ותורם רבות לעיצוב ולנראות הכוללת שלו. על הווידאו הנבחר כמובן לשרת נכון את העסק ולהביא לקדמת האתר את המוצר או את השירות שאותו מציעים. הוא יכול לשמש כאלמנט פרסומי נוסף או כדרך חדשה וקצת אחרת להציג את המוצר או את השירות.

4. להתמקד בעיקר

הגולשים ברשת, בין אם בחנויות ובין אם באתרי תוכן למיניהם, ידועים כחסרי סבלנות. בפועל, אם הם לא מוצאים בתוך פרק זמן קצר את מה שהם חיפשו, הם יעזבו את האתר ויגלשו באתר אחר. ולכן, במסגרת עיצוב ובניית אתר איקומרס חשוב מאד לשלב פתרונות שהופכים את האתר למהיר יותר, מבחינת טעינתו, אבל גם כוללים אלמנטים שהופכים את ההתמצאות ואת הרכישה בו לפשוטה מאד. על הרכישה עצמה להיות מהירה ולכלול כמה שפחות שלבים.

5. המלצות לגולשים

אם אתם מציעים מספר רב מאד של אפשרויות, עזרו ללקוח לבחור את מה שמתאים לו. שלבו באתר שלכם גם פונקציה שמציגה לו את המוצרים שייתכן ויעניינו אותו לאור בחירותיו הקודמות. הדבר יכול לסייע באופן משמעותי ללקוחות שנוטים להתלבט ומתקשים לבחור. עיצוב אתר איקומרס המונע סימני שאלה אצל הלקוח וספקות שיכולים לעקב את הרכישה או אפילו לגרום לו לוותר עליה, הוא הדרך הנכונה. כך אפשר ליצור אתר איקומרס ידידותי וליהנות מלקוחות מרוצים הרבה יותר.