פרסום בטיק טוק

זמן קריאה: 3 דקות

פרסום בטיק טוק

לפעמים זה מצחיק לראות מהצד מבוגרים מנסים להבין את העולם הדיגיטלי שילדיהם שולטים בו יותר מהם. מה שלא מצחיק זה לנסות לחשוב כמו מבוגרים כשהצעירים מקדימים אותם מהר יותר ולכן גם מפספסים הזדמנויות להשתלב ולפרסם נכון יותר את השירותים שלהם. הפעם ננסה להבין את טיק טוק, אפליקציה סינית שהפכה לפופולרית ביותר בקרב צעירים, כשהיא משלבת את הטוב ביותר שבכל העולמות הדיגיטליים שהכרתם עד היום: פיייסבוק, סנאפצ'ט, אינסטגרם ויוטיוב. לא ייאמן אבל מישהו ממש עשה את העבודה להבין מה צעירים מאוד רוצים היום ואיך להרוויח מזה כסף. את התובנות האלה מגישים לכם באפליקציה פופולרית זו וכל מה שנותר לכם הוא להצטרף אליהם גם אם לא ממש מבינים אותם. ככה עובד העולם של הצעירים היום, אגב, וזה לא מונע מאף אחד להרוויח הרבה וזה בסדר גמור.

למה דווקא פרסום ב-TIKTOK?

טיק טוק הוא אפליקציה סינית מהירה שמאפשרת לאנשים להעלות סרטונים בני 15 שניות כשהם ערוכים ומוצגים גם כלופ, במשך עד דקה. היא הפכה להיות המועדפת על 900 מיליון איש ומשנת 2018 היא נמצאת בנסיקה בשימוש בעשרות מדינות ושפות. זה מה שהופך אותה גם למתקדמת דיגיטלית משום שהיא מעודכנת יותר מאפליקציות שיתוף אחרות בימים אלה. היא שייכת לדור של אפשרויות דיגיטליות לשיתוף תכנים לאחר עריכה שנעשית קלה יותר ויותר הודות לפיתוחים הדיגיטליים.לבעלי עסקים ולמפרסמים הגיע הזמן גם להכיר בקיומן של פלטפורמות אלה והאפשרויות שהן מציעות למשתמשים על פי העדפות ברורות שלהם במהלך השנים. כלומר, כל הניסיון שלנו עם פלטפורמות ואפליקציות כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט מוביל אותנו בסופו של דבר למקום כמו טיק טוק, שמשלב את כל הידע שצברנו. זה גם מה שהופך את טיק טוק לאטרקטיבי למפרסמים ולמה לעסקים זה המקום להיות, אתם צריכים לפרסם בטיקטוק כי העולם מתקדם לשם. הוא פשוט מציע לכם את מה שהולך כעת ומבוקש מאוד, ולכן אין סיבה להחמיץ הזדמנות לפרסם ולהפגין נוכחות במקומות הכי לוהטים.

למה זה עובד טוב?

הפלטפורמות הדיגיטליות משתכללות כל הזמן מבחינה טכנית, כך שהן נגישות וזמינות בצורה ידידותית יותר. זה אומר שלמרות שילדים וצעירים לא ממש צריכים ללמוד הרבה על שימוש במחשב ובאמצעים דיגיטליים משום שהם נולדו לתוכם, עדיין משתדלים לפתח פלטפורמות דיגיטליות שמצריכות כמה שפחות מחשבה בהבנת ההפעלה שלהן. כך שהיום יש יותר אפשרויות שהפכו להיות קלות לתפעול וזה מה שמנגיש אותן להרבה לקוחות פוטנציאליים שלכם שרק מחפשים תכנים מעניינים שמוגשים להם בצורה מותאמת להם.סיבה נוספת להצלחת טיק טוק בקרב הקהל היא שכל זה נשען על המאפיינים שהוכיחו את עצמם כמוצלחים וכמבוקשים, כלומר יצירת תוכן מקורי שלהם שמבטא את העולם הפנימי ואת ההעדפות שלהם.

הצלחת הווידיאו מדברת בעד עצמה, אבל איך זה עובד?

הצלחת הווידיאו בפלטפורמות כמו אינסטגרם ואפילו פייסבוק מוכיחה שהצעירים רוצים את זה ומכנים יותר מתמיד להשקיע בכך. היצירתיות של ילדים ונוער מפתיעה אפילו אותם ובגלל זה הופכת את טיק טוק לכל כך מבוקש. בעולם דיגיטלי מתפתח ומתקדם כל כך זה רק מתבקש שלא יוותרו על הווידיאו אלא ינסו לשכלל את האפשרויות לערוך אותו. תוך כדי כך, נוספו לו אפשרויות של עריכה בלו, כך שזה מדבר מאוד לנוער ויוצר הזדמנויות שונות שמדברות אליהם ומשאירות אותם בטיק טוק כדי לעבוד על זה. כשהם נשארים שם ומחפשים עוד אפשרות לערוך ולהגיש תוכן, הם זמינים לכם ולמה שאתם יכולים להציע להם, וזה כבר התפקיד שלכם להופיע ולהיות נוכח בטיק טוק ולפרסם.

אז למה לא צריך להיבהל מהופעת טיק טוק?

כדי להבין מה זה טיק טוק יש להבין קודם למה ההצלחה הגדולה שלהן עדיין יכולה להיות מובנת וידידותית גם למי שאינו מתחבר לרעיון של התכנים לצעירים. זה נראה מאיים רק לכאורה, כשלמעשה ברגע שמבינים את העיקרון גם מכירים סוף סוף בכך ששום דבר אינו משתנה מלבד הפלטפורמה שהצליחה להמציא את הגימיק שצעירים בימינו מתלהבים ממנו הכי הרבה. התוכן עצמו אינו משתנה אלא רק התצורה שלו והדרך שבה הוא מוגש לעולם. אין סיבה, אם כך, לא לנצל זאת ולהימנע מפרסום שם משום שבסופו של דבר בשביל זה טיק טוק נועד – לפרסם ולהרוויח כסף. את הפרסום עושים אנשי המקצוע. את התוכן מספקים אתם.לסיכום, אנחנו מבינים דיגיטל ואנחנו מבינים איך לשים אותכם במקום הנכון בזמן הנכון בפלטפורמה הנכונה, אז תנו לנו לכוון אתכם לשם ותתחילו פרסום ב-TIKTOK.