משרדי דיגיטל מובילים

זמן קריאה: 4 דקות

משרדי דיגיטל מובילים

כבר בשנים הראשונות של המילניום החדש הכיוון היה ברור. עולם הפרסום מתחיל לעבור לאינטרנט. אז כבר התחילו לחבר בין בתים פרטיים לאינטרנט, במהירות שנחשבה אז למהירות שיא של ברק מהשמיים. פתאום, יכולנו להוריד סרטים למחשב בפחות מיום, ופרסומות המבוססות על קטעי וידאו קצרים, החלו להופיע באתרי החדשות. מעשה קסמים

אז מה כל כך מיוחד בדיגיטל?

משרדי הדיגיטל מסוגלים לקחת חברה אנונימית ובכמה ימים ליצור באזז מטורף ולהפוך אותה למותג. נסו לדמיין היכן היו האפליקציות שאתם משתמשים בהן היום, הג'ינס שאתם לובשים והטלפון שאתם מחזיקים ביד בלי הפרסום בדיגיטל.הטריק הוא לזהות מה הלקוח שלכם רוצה, מה כואב לו ואיך המותג שלכם יכול לפתור את הבעיה.אז, אנו משתמשים בכל הכלים העוצמתיים של הרשת. מכינים קמפיין לפנים, כאלו שהלקוחות פשוט לא יכולים לדלג עליו ולהמשיך לגלול את הפיד. תופסים אותם ביו-טיוב, ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות.דיגיטל, בניגוד לפרסום הקלאסי, כמו הטלוויזיה הרדיו והעיתונות מסוגל ליצור פילוח מדוייק של לקוח הנמצא בעיר בה אתם משווקים, בגילאים אליהם אתם מכוונים והתחביבים שלו? קשורים בדיוק למוצר שרציתם להציע. אבל, לפני שמתחילים קמפיין כזה צריך לדעת בדיוק איזה אפשרויות עולם האינטרנט נותן לנו ולקטוף אותן.

אז איך בוחרים משרד דיגיטל שיטיס אתכם לגבהים?

החלק הכי חשוב הוא למצוא משרד דיגיטל עם צוות מגובש שכבר הספיק לעשות עשרות קמפיינים. כיום, יש לא מעט משרדים וחברות קטנות של מומחי רשת שסיימו קורס או שניים ו"מתגלחים" על הגב של הלקוחות הראשונים שלהם. נסו למצוא משרד שכבר הספיק לזהות מה מצליח לעבוד ברשת ועשה את כל הטעויות בדרך עד שלמד איך להביא את הלקוחות להצלחה. משרד כזה יכול להוביל אתכם לשחקים.הדבר השני שכדאי למצוא זה משרד שיש לו מחלקה נפרדת לכל אחד מהאפיקים השונים של הפרסום. מחלקה לקידום אורגני שמקדמת אתרים לתוצאות הראשונות בגוגל בלי שיצטרכו לשלם על כל קליק. מחלקה נוספת שאחראית על הסושיאל, הרשתות החברתיות וכותבת פוסטים מפוצצים שהאוהדים שלכם משתפים עם החברים בכיף.כדאי גם לבחור משרד שיודיע לבנות אתרים ולא מסתפק רק בממשקים מוכנים של דפי נחיתה, אלא מסוגל לבנות מיניסייט או אתר שלם במהירות ובמקצועיות. כי בינינו, אם מחר אתם צריכים לפנות לחברת קידום אתרים ואחר כך גם לעוד חברה שתבנה את האתר, תמצאו את עצמכם מנהלים ספקים כל היום במקום להתמקד בעסק שלכם, נכון?

משרדי הפרסום המובילים

משרדי דיגיטל מובילים מגיעים לתואר הנוצץ הזה אחרי שעות, ימים, דם, יזע, דמעות ולא מעט מלחמות עם חרבות קלקר, נארף, ודוג ווקינג להמשך יצירת הקריאייטיב כדי להישאר מובילים! משרד הדיגיטל שלנו מאמין שהכי נכון לעבוד עם הלקוחות בגובה העיניים. לכן אנחנו לוקחים את העבודה ברצינות ובקלילות, בניגוד גמור לתדמית הכבדה שיצרו המשרדים בשוק של חברות הפרסום. כאן יש קרייאטיב בשפע, קשתות בענן ומדי פעם תוכלו לראות גם איזה חד קרן אצילי עם הברקה נדירה לקמפיין הבא.מהרגע שאנחנו נפגשים אתכם ועד שהקמפיין עולה לאוויר אתם לא צריכים לעשות כלום. אנחנו מעצבים עבורכם את המסרים, בודקים אם מסע הפרסום מצליח ודאגים לשפר אותו כל הזמן.

אילו סוגי פרסום חברות הדיגיטל מציעות?

משרדי הדיגיטל משתמשים בשק אפונים קסום ודיגיטלי אשר ממנו יצמחו ענקים שיגיעו אל המפרסמים, כאשר כל אפון יוצר קסם אחר להלן רשימת אפוני הדיגיטל:

  • מודעות באתרים מובילים
  • קידום ברשתות חברתיות
  • תחזוקה של עמוד פייסבוק עם פוסטים שמתעדכנים כמעט כל יום
  • שיווק ויראלי באמצעות וידיאו ביו-טיוב ובאתרים אחרים
  • קידום PPC בגוגל ובאתרים השותפים ברשת של ענקית החיפוש
  • פרסום באפליקציות לטלפונים ניידים
  • איתור מובילי דעה שיכולים להזכיר אתכם בבלוג או הVלוג שלהם
  • בניית גרסה מקוונת של החנות הפיזית ויצירה של חנות דיגיטלית בבעלות המותג עצמו
  • קידום האתר באופן אורגני על מנת שיופיע בראש עמודי החיפוש בגוגל
  • בניית אוטומציה ומשפכים שיווקיים שיעשו את כל העבודה עבורכם מבלי שאתם צריכים לנקוף אצבע
  • מחפשים דרכים יצירתיות חדשות להראות לעולם למה לבחור דווקא בכם

מדברים בשפה של הלקוחות שלכם

פעם, פרסומות היו פונות בשפה גבוהה לרוב הלקוחות ואת הסלנג היו משאירים לפנייה לקהל צעיר בלבד. היום, רובנו מדברים בגובה העיניים. לכן, גם בעולם הדיגיטל כיום המודעות שאתם רואים בכל מקום פונות אליכם בצורה קלילה וחברית, כזו שכיף לקרוא.הפוסטים בעמודי הפייסבוק גורמים ללקוחות שלכם לרצות להקליק ולשתף. אפילו החברות הגדולות כבר הבינו את זה. אף אחד לא רוצה שישווקו לו באגרסיביות, אלא אנשים נכנסים לרשת כדי לראות תכנים כיפיים וקלילים שעוזרים ליום לעבור במהירות.

מתאימים את כל התוכן לטלפון הנייד

עוד תחום חשוב בו חברות הדיגיטל מתמקדות הוא התאמה של התוכן לטלפון הנייד, בכל זאת, רובנו מחפשים את האתרים שקל לנו לקרוא בטלפון. אנו מוצאים אותם באפליקציות מעניינות (ממשחקים ועד ה-GPS שלנו) ובאתרים שבהם אנחנו קוראים את החדשות.

החברים שלכם מחכים באינסטגרם ובווטצאפ. שם אנחנו יכולים למצוא גם את הלקוחות שלכם הבאים שלכם. חברות דיגיטל שמכירות את העולמות האלה בצורה הכי טובה ידעו איך לגרום לכם להראות על ידי זוגות העיניים הסקרניות האלה.

לסיכום, קיומן של חברות דיגיטל מובילות הוא כדי ליצור באזזז ייחודי עבור חברות קטנות וגדולות, מפלגות ועמותות וכל ארגון אשר רוצה לשמור על נוכחות מאסיבית ברשת. בין אם התקציבים קטנים או גדולים חברת דיגיטל חזקה תדע להשתמש בכלים שענקיות המדיה כמו גוגל, פייסבוק וחברות אחרות יצרו כדי להגיע לקהל היעד ולתפוס אותו כך שילך שבי אחריה.