חמ"ל הדיגיטל – עזרה ראשונה לעסקים במשבר

זמן קריאה: פחות מדקה

חמ"ל הדיגיטל – עזרה ראשונה לעסקים במשבר

מאז ומעולם משברים טומנים בתוכם הזדמנויות עסקיות. כשהעולם הפיזי מוקפא, עולם הדיגיטל פורח.עסקים שמבינים את התהליך הזה ויידעו לעשות הפניית משאבים לפעילות דיגיטלית יוכלו למזער נזקים, ליצור רווחים ולמנף את עצמם תדמיתית.על מנת שנוכל להיות שם עבור לקוחותינו ועבור בעלי עסקים שנקלעו למשבר הקמנו 3 מוצרים שמספקים מענה מידי לצרכים עסקיים ומותאמים לנצל בצורה חכמה את היתרונות בדיגיטל.אנחנו ממשיכים בפעילות מלאה.
קמפיין בזק
מרגישים שיש לכם מה להציע עכשיו בזמן הכאוס? קיים הצורך ליידע את הסביבה? את הלקוחות? ההצעה שלך בוודאות תמשוך את תשומת ליבם? קמפיין הבזק הוא פתרון שמספק הקמת קמפיין, אכלוס קהלי היעד, הגדרת יעדים ועלייה לאוויר בזמן הכי קצר אפשרי וללא צורך בפגישה פרונטלית.
חנות אונליין במצמוץ
תחת ההגבלות החדשות והמחמירות מידי יום, הקמעונאות והרכישה הפיזית הן הראשונות להיפגע.אנו מציעים בניית חנות אונליין תוך 7 ימים שמאפשרת לעקוף את המכשול הזה ולהמשיך לייצר הכנסה, גם בזמן המשבר.
סושיאל
70% מהמשק מושבת. לא בטוח שזה רשום באקדמיה ללשון אבל אין ספק ש-מושבת היא מילה נרדפת ל-'כולם בסושיאל'. אנחנו נייצר עבורכם את השיח עם הקהל, נעביר את המסרים בצורה יצירתית, נכין את העיצובים שילוו, ואת ההנעה לפעולה הרצויה בין אם מכירתית, תדמיתית או יצירת קשר.